Thursday, July 14, 2011

Impian perkhawinan.
Hye..lamenye aku x bukak blog nie..msty korunk terkejut sbb lae x bukak pastu tetibe jerk kuar post pasal impian perkhawinan..bukan aper memandangkan akak aku nie tgh merancang majlis bersejarah die dgn mcm2 benda yg die nak buat aku dengan tertibenye rase mcm nak jugak carik aper yg aku nak pakai nnty or aper yg aku nak wat..bnyk tau nak kene piker, klau x rancang dari sekarang nnty kelam kabut..heheheh cehh2 poyo jerk kate2 aku tue..
Beralih pada dress impian aku tue biar lah padan ngan aku..n aku nak jugak pakai dress yg glam but still tutup aurat..sekarang kan zaman moden aku yakin punye bnyk kedai pengantin yg ade dress tuk kaum2 muslimah mcm aku nie..

                      
Hah !! glam gitu..sampai sekarang aku still x paham naper wedding dress mesti wane putih..tapi klau gune warne lain nmpk mcm pelik plak sbb x ramai yg buat n nak pakai..mostly wedding dress impian setiap wanita mesty putih tue bagi pendapat aku lah, x tahulah klau2 korunk ske warne lain..x pown aku nak baju ala2 jawe  cute jgk..


          
Hah!!! Mcm yang kat atas nie..sumenye lawa2 rase cm nak pakai sume sekali tp memandang kan org x penah buat kang aku wat org kate aku nie obsess kat wedding dress plak..heheheheh..jowm tengok kek impian aku plak n pelamin aku..whahahha.. (time to berangan).
              
Heheheh BTW sume nie impian..manelah tahu bakal laki aku nnty ade idea yang lebih menarik dari yang aku punye.,,tah2 ape yg die rancang lagi grand dari aku punye...wah bahagianye idup klau impian nie tercapai..but sumenye keje tuhan n klau kite rancang mcm ner pown klau tuhan x bg nak wat mcm ner kan..so doakan ehh...



No comments:

Post a Comment