Thursday, July 14, 2011

FOBIA


Fobia


Aku rase semua orang kat dunia nie ade fobia dorunk sendiri n aku yakin korunk pown mesty ade kan..
sama macam aku jugak yang mempunyai fobia terhadap laut..tiap kali aku naik feri, kapal or whatever asalkan kat atas laut aku mesty pikirkan yg bukan2.. macam klau2 kapal tue karam kerk n aku x reti berenang n kdg2 mandi laut pown aku takut sbb akuu bleh byg kan aku lemas or kene makan dek jerung..Klau di ikutkan dek gambar nie mmg laut tue cantik n org sllu kate klau dengar bunyi ombak laut boleh trnangkan fikiran tp bg aku cantik mcmner pown aku piker ttp terselit jugak bayang jerung or buaye besar walaupown buaya x duk kat laut..heheheh walau pun tempat belajar aku depan laut tp  sekali pown aku x penah cecahkan kaki aku kat sane..hehehe ble dah cerita pasal tempat yg dekat ngan laut setiap hari aku akan pikir mcm ner klau kene tsunami.. bukan mendoakan tp name pown fobia mstylah mcm2 yg aku pikir ..siap pikir klau kene tsunami aku lah org pertame yg kan panjat banggunan kolej aku tue..whahahahah lawak2 ...

Lgi 1 ade satu movie nie menambahkan lagi fobia aku terhadap laut ialah cerita ???
Hahaahhah!!!!! Bagi korunk memang cite nie romantic tp tue dari aspek yang lain tapi klau aspek keselamatan n kepentingn diri yang dorunk tunjukkan tue buatkan aku bertambah cuak..buatnye laki aku nak bulan madu kat atlantik kerk n tetibe karam maunye aku mati sia2..tp aku akan paatykan yg aku xkan berbulan madu dekat tempat yang berdekatan ngan laut or atas laut...hehehehhe..
Klau korunk rase korunk xder fobia baik korunk pikirkan blek!!!!

No comments:

Post a Comment