Thursday, July 14, 2011

Fobia 2


Hah !! hari tue dah cite pasal fobia aku kat laut yang merupakan alam semesta or whatever..kali nie aku nak cite plak fobia aku kat benda buatan manusia yang pling aku takut iaitu ????

                         
Hah!! Tue lah benda nye...heheh nmpk gmbr org kat dlm tue happy jerk tp bg aku benda nie menakutkan..setengah org seronok sbb benda nielah yg bwk dorunk berjalan merentas dunia tp bagi aku benda nie jugaklah bnyk mslhnye..
Yang 1st sekali buatnye benda tue tetibe jerk rosak n x berfungsi ape yg korunk nak wat..xkan korunk nak kuar..dah sah2 lah korunk tempah tiket kat sempang lima..lg pown kat atas tue mane ader stesen perhentian tuk korunk betulkan benda tue..
Yang 2nd nie berpunce dari pada pengaruh movie yg menambahkan fobia aku nie..korunk penah tgk x snake at the plane or whatever tah namenye aku x ingat..hah maner nak nyorok klau kene mcm tue..sorok mcmner pown sah2 lah ular tue jumpe korunk sekelip mate jerk..
HUU!! Takut teman...heheheheh..tue lah fobia aku..n klau ade mase lg aku akan cerita fobia aku kat benda hidup plak ky..klau korunk rase korun xder fobia baik korunk pikir2 kan betul2..

No comments:

Post a Comment