Wednesday, March 30, 2011

poster

selepas aku ditugaskan membuat cover majalah kini aku ditugaskan pulak buat poster filem..mau botak kepala kau nie pikir nak wat poster aper..jgn kan pelakon tajuk filem pown aku x dpt nak pikir lg...aku pown carik lah poster2 filem yg gempak2..carik punya carik aku ttp x jumpe yang berkenan di hati...nak wat mcm merong mahawangsa ilmu perediting aku masih terlalu cetek lg...tp poster die memang gempak..n sekarang aku masih lg mencari dan terus mencari...
kalau nak wat poster mcm nie ok x...tp ikut pada aper yg aku mimpi citernye mcm nie..tp klau ikut filem kesukaan aku poster die lagilah simple gler..maybe sbb zaman tue xder lg teknologi yang canggih kot macam sekarang.
hah!!! tengok suram kan...aku minat cite die tp poster die x berapa nak menarik minat aku...aku kene memerah otak lg... BANGUN nadia...PIKIR n terus BERPIKIR...

No comments:

Post a Comment