Sunday, March 27, 2011

Melaka Happening

happy gler dapat g melaka ngan kawan2...macam2 yang kiter org wat n mcm2 tempat kiter org pergi..hari pertama kiter org jejak kan kaki kat saner benda pertama yang kite rorg carik mstylah makan...hahaha benda pertama dalam pale otak aku adalah otak- otak...makan kat kedai tue memang best..pastue meneruskan perjalanan mencari hotel..mule2 mmg susah jugak lah nak carik hotel nie..menduga kesabaran n akhirnya jumpe jugak hotel yang memang dalam list bajet kiter org..memang cantik hotel tue n selesa..
Dapat jerk hotel kiter org meneruskan perjalanan ke pusat bandar..sesak gler, biaselah malam sabtu msty ramai yg kuar n bnyk jugak lah roadblock...hahahahha..pastu pusing2 bandar ,snap saner snap sini..tah aper yg aku snap pown aku xtahu..tgh snap tue jumpe plak budak2 basikal yang memang happening gler...memag sakan lah berjalan sampai kul 2baru blek hotel..keesokannye plak bgn n siap2 nak g mandi waterland sblum tue singgah makan asam pedas..memang menangis aku makan..aku nie dah la mmg x tahan pedas...past g lah mandy..ingat g mndy tmpt tue best rupenye gambang lagi gempak...hahahahha..


balik jerk dari waterland sume dah longlai..ngatok...n g carik tempat ikan bakar sampai aku pown naik terbakar...last2 jumpe jerk tempat yang rase ader ikan terus jerk makan...n terus blek hotel...
benda yang samer Jerk kiter org wat...so aper2 pown mmg happening..









No comments:

Post a Comment