Thursday, March 3, 2011

Belasah

hye all...lamer tak tulis story..tp sebabkan hari nie hari yang seronok membuatkan aku nak tulis...
hari nie aku telah berdepan dengan seseorang yang tak puas hati ngan aku..klau die berani dah lamer die berdepan ngan aku but die hnye berani kat dlm FB jerk..ble berdepan-depan aku nmpk die mcm semut jerk..
mak aku penah cakap klau tahap kesabaran aku dah dicabar mmg mendapatlah...hah!! ko nak sgtkan..hari nie aku bg kat ko..
Aku hari nie mcm lembu yang nak mengamuk..tgk muke die pown aku dah benci niekan plak die sllu jerk ader maner aku ader...


hahahah...chumel gler ble aku ngamuk..mmg gempak gler cluz hari nie..mcm2 perkataan yg aku kuarkan...marah lah katekan.. so ble pompuan nie dah mule jolok sarang tembuan hah!!! mmg kene sengat lah...mmg ari nie aku rase nak lepaskan jerk aper yg aku bengang ngan die..so dengan bismilah aku pown glah serang dia..
                   
  hahahahah mcm tuelah..seronok dah gaduh2 budak2 cluz g alang aku plak...so aku just sempat belasah ckit jerk...hehehhe..die sllu ckp jgn cabar kesabaran die tp akhirnye kesabaran aku yg dicabar dulu...
huhuhuhu..pengalaman yg pling teruk yg akan aku kenang selama aku belajar.. so kwn2 sorilah wat korang wisau pasal tadi ...dah tahukan mcmner aku ngamuk klau kesabaran aku tercabar so klau nak rase aper yg die rase watlah..

1 comment:

  1. wa.. dasatnyerr.. blasah org dpn public.. dkat tempat tuntut ilmu plak tu.. ta tkot ta berkat ke nt?? pastu na blasah org, boleh plak baca bismillah dulu ek?? na mintak izin allah swt dulu ke?? alhamdulillah.. bgos la sngat.. ltak gamba lembu - statement kata chumel masa ngamok, chumel la - gaya gler ngan gamba uh, sejibik.. wah, sarang teMbuan tu ape ek?? hee.. marah ngat smpai sala eja ek?? ke style kak kacang?? pngalaman tu mmg la trok kn, at any cost blasah org tu kan dosa.. ciri munafik - bergadoh yg melampau.. ptotnye, bkn ke ngucap alhamdulillah.. keje allah swt balas balik.. mak mmg support ek bab gdo2?? kes mak borek ank rintik ke?? mak anta blaja tu unt g sumo ek??
    agk2 lau dak klas ta halang, kaw pukul die smpai lembik ek?? nt kes bunoh plak.. blasah2 kat klas ni, ta tkot ke kne gantung ke/ saman ke.. nt makpak ley tolong bayar ek.. kata support..

    ReplyDelete