Thursday, December 1, 2011

segalanye bermula disini!!!

2/12/2011 hari terakhir bersama rakan-rakan cluz.. last paper dah pown berlalu so skrg teruskan perjuangan tanpa kawan-kawan disisi.. SEGALANYA BERMULA DI IKIP, satu course yang menyatukan aku dan kawan-kawan.. bermula dengan berpuluh pelajar tapi yang mampu bertahan hanyalah 16 orang dan 5 masih meneruskan perjuangan.

Aku, enna,sarah,mira,mia,omi,kakju,fiza,kakiqa,ira,lai
,amin,mok,derik,jeff,zakwan,alin,yana,hana,mat,azim,epit,
ayad,kimi,hanni,angah,zira,alif,nik,maisur,shiela,jijah,amy
lokman, ijan, dan ielah,..
sumenya masih dalam ingatan, lama kelamaan makin berkurangan. bnyk suka n duka kite kongsi.

bnyk hitam n putih yang belaku dlm perjalanan kite..kite pernah gaduh ,salah paham, merajuk, termarah,terbengang n mcm2 lagi tapi akhirnya kite sume dah bersatu kan..
seronok dapat tgk kite mcm dlu dah..dah bergelak bersama, merapu bersama n memekak bersama..

harap korunk x lupekan aku wlaupun dah berjauhan..ada mase yang dekat tue jenguk2 lah umah yang jauh 2 ade mase aku jalan sane jumpe korunk..aku harap korunk sukses dengan ape yg korunk lakukan
n aku sentiasa doakan korunk sentiasa bahagia dan happy..
LOVE YOU ALL SO MUCHHHH!!!!


No comments:

Post a Comment