Tuesday, November 1, 2011

Malam Bollywood

Lame dah aku tak update blog nie, windu rasenya..sorilah coz terlalu bz dengan final exam dan projek-projek tul last year.. penat!!!.

Memikirkan tahun nie adelah tahun last aku dan kawan- kawan kat kolej nie so kiteorg rase nak wat satu majlis sebagai kenang-kenangan ble kiterorg dah abis nanti..So apabila 14 kepala telah bergabung hasilnya adelah majlis mohon restu yang bertemakan BOLLYWOOD..

KENAPA BOLLYWOOD??? ade sebabnya.. kite dah selalu dengar tema arab lah, tema dress lah n mcm-mcm lah lagi tapi kita jarangkan nak dengar tema bollywood...so time nielah time kiteorg nak melaram dan nak merasa pakai baju-baju tradisional bangsa lain plak kan..

Baju aper ek nak pakai ???? jangan wisau mak aku dah pown blikan tuk aku...hehehhe..
 Hah!!! cantik tak..kenape warna coklet..entahlah maybe senang nak carik tudung yang match kot ngan baju nie..so klau nak tengok mcm ner aku pakai baju nie nnty tunggulah eh...heheheh..

1 comment:

  1. ala serabai ler..belakang tue...aku da ah mate nek juling nk bace....

    ReplyDelete