Tuesday, September 20, 2011

Obsess

Klau korunk nak tau aku nie seorang budak montel yang bergitu obsess dengan warna PURPLE!!!
Boleh dikatakan separuh barang yang ader dalam hidup aku berwarna PURPLE!!!
saper-saper yang dah kenal aku dorunk akan bagi aku adiah yang berwarna PURPLE!!!..

Bukan aku tak minat warna-warna lain, aku minat cume warna PURPLE nie wat haty aku seronok tengok..dan aku nak korunk tahu aku dah suke PURPLE sebelum justin bieber lagi eh,..
Dan aku akan tetap teruskan OBSESS aku nie sebab benda nie x memudaratkan aku pown..yelah kira baguslah aku just OBSESS kat warna dari OBSESS kat benda lain..

Kalau boleh rumah aku pown aku nak sumenye PURPLE dari dalam sampai lah luar..tak kira lah sekecil maner pown benda tue die mestylah bewarna PURPLE...
Teddy bear kite pown klau bleh mak kite nak bli purple tapi xder so mak kite bli warna PINK tapi reben kat teddy tue warna PURPLE....kite tak kisah!!!
heheheh lupe plak blog kite pown PURPLE!!!!



No comments:

Post a Comment