Saturday, September 10, 2011

Air Terjun Berkelah

Name jerk dah rase macan aku ppergi berseronok kan ??? tapi sebenarnya aku pergi pown kerana Assignment ... OK  air terjun nie BERKELAH namenye ,aku pown tak tau mane dorunk dapat name tue dan sejarahnye..kalau korunk nak pergi pastikan stamina korunk kuat coz korunk kene meredah utan dlu barulah korunk boleh berseronok kat sane..
perjalanan yang memenatkan akan terubat ble korunk kene jerk angin air turjun tue coz memang sejuk n angin kat citu pown bleh tahan jugaklah..tapi aku pergi tak mandi coz aku nie agak leceh nak salin pakaian so aku mengambil keputusan tak nak mandi..bukan lah aku demand tapi kulit aku nie akan mengalami kegatalan yang melampau kalau aku tak mandy dengan bettul2..
So aku saran kan korunk pergilah sendiri tuk rase cabarannye..

No comments:

Post a Comment