Thursday, August 18, 2011

Entah Kenape???

hye you allz..hari hari yang ke 18 kite semua puase dan hari nie jugak lah budak2 blik aku dah blek umah drg..
Entah Kenape td time cluuz dah nak abis aku rase sedih?
maybe sbb drg dah nak blek umah kot!!
Entah kenape ble srg2 blik aku rase sedih??
maybe drg tgglkan aku kot!!!
Entah kenape ble aku n drg bersalaman aku rase sedih??
maybe sbb time 2 lah kite org saling bermaafan!!!
Entah kenape time madam nasihatkan kite org aku sedih ??
maybe sbb 2 lah kali pertama madam nangis sbb nasihatkan kiteorg!!
Aper pown perasaan yang aku rasekan hari nie aku rase kan ini perasaan yang unik..
maybe sbb nie thn last kiter org kot..
pasnie kiteorg akan bwk haluan msing2..ade yg kehulu n ader yg akan kehilir..

masing2 mencari kehidupan sendiri..
paper pown aku nak korunk tau aku sygkan korunk n persahabatan nie..
JGN LUPE AKU TAU!!!
sweet memori 

No comments:

Post a Comment