Thursday, August 4, 2011

Cabaran Chintha

Bagi semua pasangan yang bercinta pastinye akan ader dugaan dan aku rase korunk pown tahu macamner rasenyekan bila hati kita sakit.. Aku sebagai manusia yang sedang dilamun cinta juga tidak lepas dari dugaan yang datang melanda..
 Cinta 3 segi?? bukan lah tapi lain dari yang lain..

Aku mendapat mesej dari seorang gadis yang meminta aku menerima dirinye sebagai orang ketiga didalam hubungan cinta aku dan cinta hatyku.ape yang korunk rase jika ader perempuan mesej korunk n ckp mcm tue..Mase aku dapat mesej nie dalam haty aku hanya sempat beristifar dan mengucap banyak2..aku sempat tanya kenapa die terlalu inginkan cinta hatyku..dan jawapan yang diberi adelah "Masih sayangkan Die"..
klau korunk dalam situasi aku adekah korunk akan lepaskan chinta hatyku pada si die selepas si die tinggalkan chinta hatyku untuk seorang lelaki lain dan ble dah putus datang carik balik?
aku tahu jawapan korunk mestylah tidak kan!! same macam aku..aku cakap kat si die yang 
" AKU TAK AKAN LEPASKAN DIA WALAUPON KO BUHUH AKU!!"..lepas jerk mesej tue die terus jerk ilangkan die.

Malam tue chinta hatyku call n says "I WILL LOVE YOU UNTIL MY LAST BREATH"..time tue haty aku sayu n tak aku duga air mata aku berjuraian..die ckp " JANGAN NANGIS, KLAU MUMMY NANGIS NNTY DADDY POWN AKAN NANGIS" time tue aku rase kan cinta aku dan dia insyaallah akan berpanjang sehingga akhir hayat..aku akan sayang die walau ape pun terjadi..
Doakan cinta aku dan dia akan berkekalan..AMIN!!!

No comments:

Post a Comment