Friday, April 8, 2011

media Prima














Wahhhhhhhhhhhhh!!!! aku masih lagi x percaya yang aku tanye soalan kay zizan raja lawak...jantung nie mcm nak guguur jerk...hahahaha thanx lah to my lacture coz bawak aku jalan kat media prima n aku dapat masuk live kat tv3... nie suume gara2 lawatan kite orang...memang syok gler...happpening beb...banyk pengalaman n ilmu yang aku belajar.. n bnyk jugak artis yang aku jumpe.. hah korang tgk lah gambar2 yang aku n kwn2 ambik...nak ckp dah x bleh sbb masih lg tergamam...


No comments:

Post a Comment