Friday, April 1, 2011

cheritera chintha

aku dah terlalu penat memberi peluang yang tetap akan die persiakan...adakah aku terlalu bodoh kerana memberi dirinye peluang..adakah aku terlalu bodoh kerana memberi kepercayaan yang belum tentu die boleh tunaikan...ramai org kater percintaan jarak jauh satu masalah yang boleh menyebabkan seseorang tue curang..die sayangkan aku, die cintakan aku ,sama juga aku yang sayangkan die dan cintakan die tp kerana jauh alasan yang diberi adalah kesunyian n kesepian..adakah segala panggilan dan sms yang diberikan hari2 tidak dapat mengubati kesepian dan kesunyian die disana sedangkan aku disini terlalu happy dengan semua itu kerana dengan mendengar suaranye jerk dah bleh buat aku happy...gurau senda die dah bleh ilangkan kesedihan aku...die penah cakap walau mcmner pown die lakukan aku dlah no 1 dihatynye...walaupown die ader SCANDAL aku tetap yang PERTAMA didalam hatynye..klau bukan kerana cinta dan sayang dah lamer aku ditinggalkan tp itu jugalah yang membawa kebahagiaan kepada kami dan kerana cinta dan sayang lah aku dan die masih boleh bersama walaupon berjauhan...kepercayaan adalah penting...n aku beri kepercayaan kepada die...

No comments:

Post a Comment