Saturday, January 22, 2011

kerja sekolah

Hari nie aku bertungkus lumus nak ciapkan kerja sekolah yg SIR E bagi..die nak production house yg ader kat malaysia nie n nak filem n drama yg production tue dah terbitkan...aper lagi msing2 berlumbe2 lah nak cop drg punye..aku pown xnak lah ketinggalan..so aku cop SKOP PRODUCTION n ACE MOTION PICTURE..
SKOP PRODUCTION xkan korang x kenal saper owner die..klau x tahu meh aku bg tahu..SKOP PRODUCTION nie DATO YUSOFF HASLAM yang punye..antara filem die yg berjaya hmmmm...aper ek. lupe plak...hah!!! dah ingat, cite gerak khas yg sampai sekarang ader lagi kat TV2..ddari aku kecik smpai lah aku dah besar nie..tapi sekarang nie die dah x bnyk buat movie...sekarang anak die plak yg ambik alih wat mcm2 movie..n movie tebaru die KHURAFAT ..ala yg aku citer tue..yg seram gler tue..
hah nie lah owner die..Dato yusoff haslam n anak die Shamsul yusoff

nie la production picture die

eh terlebih letak gambar anak die la pulak..hihihi

hah nie lah antara filem yg penah die buat..


hah!! sekarang dah tahu kan...so pasnie klau owg tanye SKOP PRODUCTION saper punye msty korang dah bleh jawab dah..sekarang nie ACE MOTION PICTURE plak..korang tahu x saper owner die..xtahu kan...nie aku nak bg tahu lah nie... hah.!! ACE MOTION PICTURE nie AZIZ M OSMAN yg punye..ala x kan korang x tahu alaaaa...citer PUTERI tue ,,,

AZIZ M OSMAN n isteri die

hah!! tue lah die AZIZ M OSMAN...ok sekarang sume rkorang dah tahu..n sekarang waktunye aku tido..aku dah penat do mencari production2 bagai...dah penat ngadap lattop...ok tata aku nak tidooo...ZZZZ

No comments:

Post a Comment