Thursday, January 20, 2011

Baju

Dulu mader zaman tadika senang jerk sumer pakai baju seragam tadika..Ala yg wane biru kotak2tue..2 bagi sesaper yg sekolah kat tadika kemas la macam aku nie...time tue xder benda yg nak di wisaukan..sbb bagi aku yg time 2 kecik lg sememangnye baju itu cukup sempurna..ala biaselah baru 1st time msk sekolah or lg specific 1st time kuar umah ...
time nie muke nak nert jerk

baju mmg sentiase kemas gler
Hah! tie lah contohnye..pas2 masuk lah aku kat sekolah rendah..time nie jgn ckp lah mmg melalak habis aku coz adik aku x bleh temankan aku sbb x ckp umur..x mcm tadika umo 5 n 6 thn bljr sekali...mule2 tue mmg cover habis tapi ble sorang dah start nangis yg lain pown aper lg mule lah...yang naik gler cikgu aku...aku ingat lagi cikgu darjah 1 aku namernye CIKGU MARIAM samer namer ngan cikgu tadika aku....

bergaya sakan
   hahahahhaha....time nie jgn kater baju, dgn kain2 akan kotor sbb aku ske main...aku nie mcm tomboi skit la nak tahu aper sbbnye...sebabnye kan maser aku lahir dlu bapak aku terazan kan aku..hahahah die ingat anak die nie laki last2 pompuan..kempunan lg bapak aku 2 hahaha...
Nie citer sklh menengah plak..zaman nie adelah zaman mengenal cinta...hahaha mule2 abg angkat la bagai...hahah saper lagi bnyk abg angkat dielah pling pames...aku!!! xder lah pames maner pown just ader 4 owg jerk abg angkat...n klau nak tahu zaman sekolah menengah nie lah trend sumer berlumbe nak ader lesen moto..kelakar gler...

zaman nie baju sedikit kedut pown x bleh ader..kasut putih sentiase n trend ikut sker...
ader yang tudung terlebih pendek n ader yg terlebih pnjg...kain jgn citer lah mcm2 trend ader. trend banjir la, ader yg biase n ader yg smpai sapu sekolah..yg lelaki plak ader yg cikang n ader yg zamam 70an lah..mcm2..time nie cikgu2 displin x bleh duduk diam..kejer drg nak wat spot check...hihihi..
sekarang nie dilemma yang melanda ialah masalah baju..klau dulu senang jerk kai baju yg samer tiap2 thn..but ble dah msk kolej nie rase nak bli baju jerk sepanjang maser...baju 1 almari mcm x cukup..



 baju kurung jgn citer lah berlambak tapi ttp rase x ckup..tshirt dah mcm bundle dah ttp x cukup..hahahhaha..macam2..dari tadika smpai lah dah belajar..nie blim lg ble dah keje nnty...tah2 dah bleh wat kedai dah kot....hahahahha..ragam...ragam..

No comments:

Post a Comment