Friday, February 18, 2011

kecoh

pangsapuri casa perindu (sps) digempar dengan 1 jeritan oleh FYZA HALIM !!!
korang nak tahu sebab per die jerit...hah!!! nie sumer sbb seekor lebah yg terlanggar dinding n mabuk 
lalu terjatuh berdekatan die...
abis 1 blik kecoh sbb pas die nmpk tue lebah tue ilang..die aper lg x senang duduk lah..
dipaksenye aku crik lebah tue smpai dapat..GILER ker aper...
kejap kuar kejap masuk ..hahaha kelakar lah FYZA nie..
nasib baik SARAH nmpk lebah tue..
yg si FYZA g smbung jerit..bknnye nak pukul lebah tue..
namer kau jugak yg disebut..
aku ambik penyapu BELASAH cukup2 lebah tue smpai mati..
hah!!! pastue FYZA diam terus...
yg pling kelakar mase aku BELASAH lebah tue korang nak tahu..
ader ker die bleh ckp "baby ko pukul die " sambil menarik selimut selubungkan diri...
pecah perut aku...hahahah FYZA 2...aper lah ko nie...



aku lagi kuat berbanding FYZA

No comments:

Post a Comment